Huipsun teips!

Ajattelin, että kirjoitan vasta Haminan näyttelyn jälkeen tänne, mutta kirjoitankin sitten jo nyt :)

Oltiin siis maanantaina(11.5) kokeilemassa toimiiko D-T Ellun kanssa! Ensin (tietenkin) kasattiin rata ja katsottiin paikallaoliat ryhmään kuuluu 13koirakkoa ja paikalla on kuusi(6)!! Ehkä ukkos ilma ei ollut kaikkien suosiossa ;) Mutta takaisin Elluun ja Töppöön. Ensin pääsi Laku juoksemaan ja meni tosi hyvin. Ja sitten Töppö.. Yhteistyö oli todella hyvä! Ja Deppis jopa totteli Elinaa vaikka olin kauempana Leppiksen kanssa!! Ekan radan aiheena oli takaa leikkaus. Ja Demo osasi (mielestäni) hyvin! Tosin villihän se on, mutta nää oli ekat harkat pitkiin aikoihin!! Toisella radalla oli myös takaa leikkausta ja välistävetoa! Myös puomi oli mukana. Ellu totesi, että Demon kontaktit puomin päissä oli hyvät. Olihan ne nyt, mutta jos on kiire niin ne "unohtuu" aika äkkiä! No tästä sitten jatketaan!! Ensi viikolla DeeDee ei pääsee juoksemaan omistajan koulujuttujen takia. Minä nimittäin menen tutustumaan ensivuoden seiskaluokalaisiin ja omaan tukioppilas luokkaani ;) No parinviikon päästä taas liitelemään..

Eilen(12.5) minä olin katsomassa agilityn mölli-kisoja. Oli ihanaa nähdä tuttuja pitkään aikaan! Kuten Tiitiä ja sen toiseta veljeä(yksi serkuistani) jota en ollut nähnyt aikoihin! Ja tietysti kummini ja hänen villakoirat Remo ja Teppo! Remo päätti ottaa minut ystäväkseen ja kyhnäsi kokoajan!!
Kiitos mahtavasta illasta Tiiti+Terhi+Helka, Ellu+Leppis ja Sanni+Remo ja Teppo sekä muut!!

Tänään mennään treenaamaan tokoa, jos mun hammas ja poski ei oo ihan kamalan kipeenä. Olin nimittäin operaatiossa eilen(12.5) ja kipuja on vieläkin. Mutta sen selitys ei ehkä ole aiheellista täällää.. ;)

Enemmän EHKÄ jo illalla(jos jaksan/ehdin)

Sini ja D-T